Sunday, September 04, 2005

Vaarallinen lause

Tänään olimme aamulla ihanasti kietoununeita, olin jo sulaa. Tiesin, että kuukauden riivatut olivat alkamassa. Ja niin ne tekivät. Olit ihanasti hyväillyt minua sormillasi. Olin sängyllä kontillani. Hivelit seinämiä sisälläni. Väärään aikaan, sillä sormesi likaantuivat. Haluan olla puhdas sinulle. Haluan imeä sormesi puhtaaksi koskettelemiseni jälkeen. Veri ei kuulu siihen. Ei.

Ennen kuin pääsimme yhteisymmärrykseen kuinka saada kiukkuni taltutettua, minua oikeasti hävetti, sillä kiukuttelin kuin pahainen kakara. Taoin nyrkillä sänkyä. Murjotin. - Odotin sinua niin ja nyt olen verinen. Haluan miestä nyt! Onneksi olit taas oivallisen ihana saadessasi minut tyynnytettyä, vaikkei niin ole aina käynytkään... Muistelen kuitenkin kiukkuani lämmöllä:

Olen mahdoton. Yritän olla olematta.Mutta jos joku tietäsi sen pakahduttavan kiimaan määrään,ei ehkä ihmettelisi reaktioitani.Tulen aivan mahdottomaksi, jos minut hyväillään hekumaan, rintoja kosketellaan antaumuksella ja puhutaan pehmeästi. Sanot, että saan paremmin nukuttua kun pidät minua hyvänä.Minun mieleni juoksee jo kaikessa kuinka minua käyttäisit.Olen hävyttömän märkä. Siis tuskaisen märkä. Pyörittelet nännejäni taitavasti sormiesi välissä. Anelen yhtä sormea sisääni, keho huutaa vaikka kaikkia sormia. Kysyt, että jos kokeilet varovasti. Rupeanko sitten nukkumaan? Juu, lupaan, kunhan vain kosket minua hetken. Käännät minut vatsalleni, levität jalkojani varovasti. Sivelet pakaroitani. Laitat sormesi pilluuni, painat seinämää. Olisin valmis ihan mihin vaan. Ihan mihin vaan, että saisin sinua. Sanot, että hyvää yötä, laitat peittoa tiivisti ylleni. Silität vähän. Minä kiehun tuskaa, raivoa, pettymystä. Sinä pysyt rauhallisena. Minä en. Ja se hävettää. Suurin täyttymys lienee kuviteltu täyttymys, olin aivan varma etten ole ollut samanlaisen himon kourissa ennen. Se kiellettiin, en tiedä. Mutta edelleen kun ajattelen rauhallista, vahvaa rintojeni hyväilyjä, kosketuksesi voimaa. Olisin taas valmis mihin vaan. Se on vaarallinen lause. Olin kiukkua ja raivoa, sen saa tuntea tuta. Minä.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home