Sunday, April 02, 2006

Uusia kuvia


Ajattelin katsella hiukan mitä olen kirjoitellut ja heti avattuani heinäkuun tekstit huomasin, että siellä oli kiva viesti Natalialta. Jos vielä luet tätä: kiitos!

Ja hänen vinkistään uusia kuvia.



Lyhytsanaisuuteni johtuu siitä etten halua kirjoittaa itseäni enempää kiihottuneeksi. Mies kiusaa minua tällä hetkellä. Minä en kestä hänen ihon tuoksuaan ja kosketusta. Ilmettä varsinkaan. Hän kiusaa minua kivikovalla seisokillaan, joka tuntuu ihanalta housujen läpi. Niin juuri - housujen läpi.

Hän nauttii ihmeellisen paljon intohimoisesta, anelevasta katseestani. Ei mene kuin hetki anelen kunnolla.

Mistään pitkästä seksitauosta ei ole kyse, sain viimeksi maanantaina, mutta se kuinka paljon haluan sinua tekee ajasta paljon pidemmän. Jos et olisi vierelläni niin voimaakkaana stimulanttina, viikko ei olisi vielä minkäänlainen ongelma. TAi jos olisi vain niin kiireinen viikko, ettemme ehtisi kunnolla nauttimaan toisistamme, en kärsisi. Mutta meidän leikissämme, kiusaan itse itseäni. Sanoin eilen, että kokeile kuinka märkä olen. Tietäen, että kaipaan kosketustasi vain enemmän.

Ihanaa!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home