Tuesday, April 18, 2006

69 ylistys

Pic:China Hamilton

Olen selälläni sängyllä. Alasti ja odotan sinua. Leikin dildolla.
Se ei tunnu erityisen hyvältä. En oikein osaa keskittyä, tiedän että tulet kohta.
Tulet huoneeseen valaiset pimeyttä taskulampulla, olen heti enemmän innoissani. VArtaloni kaareutuu kauniimmin valokeilassa.Vibra on täysillä, vastaan kun kysyt miltä se tuntuu. Menet laittamaan himmeät valot päälle. Ja autat minua leikkimään.
En halua enää koskaan masturboida yksin, ajattelen, teet sen niin hyvin. Nuolet pilluani. Kääntelet dildoa ja löydät minut. Hekumani.

Asetut päälleni. Ja tunget itsesi suuhuni. Minulla on äärimmäisen hankala olla, kun yritän löytää asentoa jossa pystyn ottamaan kunnolla suihin. Mutta et tunne armoa.
Kun haukon henkeä, komennat minua pitämään munan suussani. Otan tukea pakaroistasi, palleistasi. Ahmin sinua. JA sinä minua koko ajan samalla. Dildo myös. Olen niin himoisssani, kun olet tarjottimella edessäni, ja tuotat minulle ihanaa nautintoa.

Käsket minua koukistamaan jalkani, peppuni on tarjolla. Tunget dildon sinne ja jatkat sormin minun tyydyttämistäni ja maailman parhaimmalla kielellä. Voisin laueta koko ajan. Liian ihanaa, liian maukasta, haluan sen vain jatkuvan. Löydän paremman asennon, saan sinusta kunnolla otteen. Lutkutan sinua uskollisesti. Välillä kiusaan nännejäsi. Se kiihottaa minua entisestään. NÄnniesi ja klitorikseni välillä on selvä yhteys. Puristus, syke. Olen todellinen lutka, kaikki reiät täynnä. Myönnän sen. Ja sinä nautit pikkulutkastasi.

Laukean ihanasti. Mutta jatkat hetken päästä. Munasi pysyy suussani ja löydän hyvän rytmin suuni ja käden avulla. Haluan imeä sinut kuiviin. JA sinä nuolet minua, se on niin kutkuttavaa, kaunista, yksinkertaisen täydellistä. Dildo tärisee minussa. Puristelet rintojani. Kilpailemme rytmeillä. Minä matkin sinua, sinä minua ja tunnen kuinka nautinnon huippu lähenee. Rytmi vie vahvasti, ahnaasti. Olen äärimmäisen kiihottunut ajatuksesta, että kohta laukeat suuhuni. Ja minä teen sen kokonaan, suullani ja käsilläni. Maistan sinut. Maistan ja nielen. Sängyssä makaa kaksi äärimmäisen tyytyväistä, hengästynyttä hahmoa. Sinä ja minä. Mukavia sanoja.

En ole ollut erityisemmin 69 asennon ystävä, jotenkin siinä on aina nauttimiskyky heikentynyt keskittyessä toisen tyydyttämiseen, mutta nyt syön myös sanani. TÄmä oli ehdottomasti tyydyttävintä, nautinnollisinta ja tuhminta 69:ä mitä olen nauttinut. Ja tästä tulee toivottavasti tapa, erilaisin variaatioin. Mitä sitten keksimmekään...

Aamulla herätessäni, tiesin mitä haluan. Mutta se on jo toinen tarina.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Itse olen kyllä pitänyt 69:stä mutta hieman erilaisella variaatiolla, kyljittäin. Minulle on ollut hieman vierasta istua miehen kasvoilla, en ole oikein osannut rentoutua siinä, vaikka mukavaa se on ollut. Kunnes nyt viimeksi, dildo myös mukana ja taitava mies, huh huh ! Uusia juttuja on kiva oppia, ja oikealla tavalla toteutettuna "vieraskin" asento voi olla yllättävän hyvä !

4:03 PM

 
Blogger -mihaella- said...

Hei Milli,

joo ei tietenkään haittaa linkittäminen, kiitos vain.

Tulen käymään visiitillä blogissasi uudestaankin.

9:39 PM

 
Blogger Leonoora said...

Elämän alkuunsaattamisen, ihmisen siemenet!

7:49 PM

 

Post a Comment

<< Home