Wednesday, October 12, 2005

Syö kädestäni

Sinä olet hyvä nuolemaan.
Olin päättänyt etten anna sinulle, mutta saisit nuolla minua.
Tottelevainen mies. Lukko pallien ympärille. Lukossa kunnon ketju. Sanoin, että laita se lukko valmiiksi ennen kuin tulen. Ja nahkainen kaulapanta. Ei alushousuja, farkut vain. Kun astun ovesta sisään, haluan nähdä pullotuksen housuissasi. Nöyrän katseesi, kun palvelet kehoani jo eteisessä. Haluat suudella. Suudella. Pyydän sinua riisumaan kenkäni. Huokaiset kiimasta kun näet vaatteiden alta paljastuvat seksikkäät sukkani. Himoitset pakaroitani. Kehoitan sinua seuraamaan minua.

Kiinnitän sinut makuuhuoneen patteriin kiinni. En olisi uskonut, että ketjulla koristeltu, lukittu stondis olisi näyttänyt niin hyvältä. Pystyt olemaan polvillasi. Minä makaan sängyllä, jalat levitettynä. Ja sinä saat nuolla. Sinä olet hyvä nuolemaan. Siihen sinä kelpaat. Pyydän että laitat sormiasi sisälleni. raavin kehooni naarmuja. Välillä pidän sinua kovasti hiuksista kiinni, jotta saan määrätä miten nuolet. Nuolet urhoollisesti, lukon puristaessa pallejasi. Ketjun välillä kilahtaessa. Lauettuani ihanasti, aloitat anelun. Haluasit niin kovasti saada tulla sisälleni. Minua se lähinnä naurattaa.

Olin ajatellut alunperin, että saisit laueta vasta illallisen jälkeen ja sisälleni pääsisit vasta seuraavana päivänä. Mutta nuolit niin kuuliaisesti, että ajattelin antaa helpotusta, kuitenkin.

Kysyin haluatko laueta? Sinä ja sykkivä kalusi. Mies, joka anelee täyttymystä on suuri nautinto naiselle. Mies joka on polvillaan edessäsi. Sanon, että saat laueta, jos syöt spermasi. Minä syötän ne sinulle. Nyökkäät. Pyydän sinua kertomaan ääneen: "Haluan syödä spermani". Katsot alaspäin ja sanot sen epämääräisesti. Uudestaan, ääneen. Ja katso minua silmiin, kun pyydät jotain. - Haluan syödä spermaani, kuinka miehekästä!

Ja niin sinä pyysit saada syödä kädestäni. Käsiraudat käsiisi, ettet vain muuta mieltäsi lauetuasi. Varotoimi vain. Puristelin nännejäsi, hyväilin. Kullisi oli niin pingottunut, räjähdyspisteessä. Hmm. Runkkasin sinut, tiesit koko ajan mitä tapahtuu kun laukeat.

Söit kiltisti kädestäni. Viehättävää.

Ja se ei tule olemaan ainoa kerta!

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Loistava fantasia. Itseäni alkaa jo kuumottaa pelkkä lukeminen. Ai kuinka löytäisi naisen joka toteuttaisi tämän.

8:43 PM

 

Post a Comment

<< Home