Thursday, July 06, 2006

Sanan voimaa

kuva: erotique digitale




Sinun pehmeän julmat sanasi käskevät minua valumaan kiimaa.

Olen kontillani, käsket levittämään jalkani, alastonta kehoani karrelle taipumaan. Sanoja, sanoja. Hyväilet sääriäni pakaroitani, rintojani.

Sanot etten saa pilluuni yhtään kosketusta, ennen kuin näet kiiman valuvan. Et aio runnoa minua, et naida, et nuolla. Tiedostan tuskaisen himoni, pelkoni etten valu.

Valu, valu. Keskityn kehooni ja sinun himoosi kun sivelet minua, asettelet lutkaasi asentoihin, joissa näytän aina vain pantavammalta. Sinun muotovalioltasi. Olen vain kaarta, kiimaa ja odotusta. Haluan valua. Häpeän mieltäni, mitä tuhmemmin puhut, sitä enemmän kiihotun. Uhkailet isolla piiskalla.

Vihdoin uskallan anella, että tutkit minut. Katsot valunko tarpeeksi hyvin. Laitat valon päälle. Joudun armottoman valon ja katseesi tarkkailuun. Kehut ihanalla äänelläsi, kuinka upeasti olen valunut. Pillulävistyksestäni roikkuu kiiltävää ihanaa lutkalimaa, reiteni tuntuvat tahmeilta. Saan itsekin katsoa. Otat sormellasi koruni kimaltavasta märkyydestä minulle suuhunpantavaa. Olen edelleen aloillani, kiltisti imen sormesi. Se on jo kylmää. Olen valunut jo aikaa sitten.

Olen, olet ylpeä.


Tule, laita minut haluamallasi tavalla. Teen mitä sanot. Ja jos en, kärsin.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Mihaella, sinä se osaat riisua sen sanoiksi!

1:14 AM

 
Blogger -mihaella- said...

Alastomia sanoja:) kiitos!

8:57 AM

 

Post a Comment

<< Home