Tuesday, March 07, 2006

Valmistautumista

Claus Rose, tätä kuvaa katsoessa ymmärrän miksi haluaisit pistää minut kellariin tai varastoon ja katsella kehoani hämärässä valossa, tunkkaisessa tuoksussa. nainen kalteresiden takana on huomiota herättävä näky. Mutta haluaisin heti pois. En ole koskaan niin kuriton, että ansaitsisin moista tai toisaalta niin kiltti että tottelisin ja jäisin sinne yksin. Mutta tiedän, että tulisit kuitenkin heti pelastamaan minut. Se olisi mukavaa. Askeliesi ääni.

Vintage Love

Pidän valmistelemisesta. Siitä, että tiedän seuraavana päivänä miten toimin heti herättyäni, ohjeittesi mukaan. Tai kun viet minut kylpyhuoneeseen. Kutkuttava olotila alkaa, kun käsket minun riisua itseni paljaaksi. Haluat tehdä minusta ihanan ja pantavan.

Minua tärisyttää. Hiukan kylmästä ja siitä että kehoni on sinulle niin vastaanottavainen. On kiihottava ajatus tietää, että haluat minun olevan täydellinen käyttöösi. Harjaat hiuksiani ja kerrot, että minun pitää olla puhdas. Sanon meneväni suihkuun. Sanot ettei se riitä, sillä haluat käyttää kaikkia reikiäni. Ja en haluaisikaan olla likainen, sotkea sormiasi. Sanon, että minua hävettää liikaa. Ja sanot, että tämän kerran saan tehdä huuhtelun itse. Olen jo märkä. Haluat öljytä rintani, suudella ja kiusoitella. Että olen aivan sulaa. Valun reisilleni ajatuksiani ja käsiesi pehmeyttä. Ja vaativuutta. Puhut lempeästi. Haluat katsoa pilluani. Käsket minun levittää sormillani. Lipaiset huulillasi, maistelet. Jätät minut hoitamaan asiani.

Jään vessaan nolostuneena, mutta valmiina tuntemaan miltä tuntuu, kun naista käytetään kunnolla. Mitäköhän haluat minulle tehdä?

Photo by Martin Wieland

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Nämä kuvat ... on lohdullista nähdä, että muillakin on sama maku sen suhteen, mikä koskettaa eroottista mielikuvitusta.

10:53 PM

 
Blogger -mihaella- said...

Joo, kauniita ovat:)

5:53 PM

 

Post a Comment

<< Home