Thursday, February 02, 2006

Nälkä kasvaa syödessä

kuva:) Julian Murphy
Muutama yö sitten minua panetti. Sinua nukutti. Minua panetti.
Oli varsin ihastuttavaa huomata, että sinut oli helppo saada käyttökuntoon.

Nahkaremmeillä käsistään sänkyyn kiinnitetty mies selällään. Minun tahdissani, kiltisti hiljaa. Kiihotuin äärettömästi laittaessani tyynyn kasvoillesi. Puhuin sinulle tuhmia, tunsin kuinka viaton kalusi kasvoi sisälläsi. Sykin sen ympärillä.

Jatkoin myöhemmin yöllä uudestaan. Minun tahdissani, hirveällä kiimalla ja nälällä. Peitin suusi kädelläni. Kuristin sinua ja sain himon humisemaan päässäsi. Nain vain naimisen ilosta. Itseni tyydyttämistä varten. Kuristin sinua, välillä silitin kasvojasi.

Näytit niin suloiselta kun olit viaton. Miten viatonta onkin niin kiihottava turmella ja raiskata.

Kiusasin sinua roisiudellani, pyyhin kiimaa reisiltäni. Hieroin rintojani, puristelin, hölskytin. Laukesin taas ja annoin hetken olla.

Halusin tehdä sen vielä oikein hitaasti koko lantiolla, täyttyä lihan viattomuudesta. Kaiken raivokkaan panemisen jälkeen tuntui ihanalta , että laukesit kun olin kaikkein hellin. Ja jatkoin vielä voimallisesti koko lantiollani, ja laukesin vielä kerran, juuri sinun jälkeesi.

Olin jo puoliksi unessa. Kysyit jotain. Minä puhuin unestani, jossa ihmettelin kuinka monta miestä kestäisin käyttää vuorotellen. Unessani minulle annettiin viiden minuutin lepotaukoja, jonka aikana joku muu huolehti,että mies joka saapuisi seuraavana käyttövuoroon olisi käyttökunnossa. Minun ei tarvitsisi kuin naida. Naisin vain koko yön. Kiima pillu.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home