Wednesday, January 11, 2006

Vuoden ensimmäinen yö, jatkoa

Jatkoit ihanaa koskettelemistani. Olin aivan lämmin villapaidan sisällä. Miten katseesi voi tuntuakin niin tuhmalta, polttavalta. Hetken hellit, liukastat sormen kiimoillani ja tunnen sormesi nyt myös pepussani. Käsket minun runkata klitoristani samalla. Lisäät sormia molemmissa aukoissa, saat minut sekopäiseen, täysinäiseen tunteeseen. Enkä osaa hahmottaa miten siinä olen. Sinä runkkaat runnoen minulle ihanan orgasmin. Ja jään sohvankulmaan makaamaan, niin himoissani. Sinulla seisoo komeasti ja saan sen suuhuni. Tunget sitä syvälle, mutta asentoni on huono, pää taivuksissa. Nautinnollinen ilmeesi on väläys, jota välillä katson. Pyydän, että saisin mennä lattialle, että voisit raiskata suutani kunnolla. Me olemme niin romanttisia, että itkettää.


Voimallisten työntöjesi takia silmäni vuotavat. Otan tukea pakaroistasi. Sanot, että vedä itsesi pohjaan asti pitämällä pakaroistasi kiinni. JA minä tyttö tottelen, nälkäisen kiihottuneena, vaikka välillä meinaan yökätä, sillä kalusi on liian iso suuhuni noin vain. Kyyneleitä, yökkimistä, himokasta lutkuttamista. Suu kunnolla auki. Ihanaa! Kukaan ei ole koskaan, milloinkaan, noin totaallisesti ottanut minua. Pakarasi tuntuvat hyviltä. Sinä nait minua, suuhun. Minä olen tukka aivan sekaisin.

Haluat välillä panna minua. Asetun korkeaa pöytää vasten. Työnnyt minuun takaapäin voimakkaasti. Ja hetken päästä saan maistaa kiimaani. Polvillani. Kurkkuun asti. Maistumme hyvälle. Ja taas vauhdilla ylös, pöytää vasten ja lisää. Näin jatkoimme. Ja jatkoimme.

Sanoit, että se oli paras suihinotto. Ja luulen, ettet tarkoittanut, että vain tänä vuonna.Ja se innostaa naista! Haluan ottaa suihin aina kun mahdollista.

Loistava vuoden aloitus!Ja kaikki tapahtui niin intohimoisesti ja jaksaen, sillä olimme selvin päin.:) Kun vihdoin pääsimme sänkyyn, emme voineet vastustaa toisiamme..

Sidoit yksi päivä minut sängynpäätyyn vahvoilla, pehmeillä nahkanaruilla. OLin polvillani, kädet levitettynä. Kaunis näky, kun vaikuttava hahmosi tuli alasti minua vasten ja otti syvään halaukseen. Olisin halunnut siitä valokuvan. Ja suuni sai taas käyttöä. Alkupalat. Illallispöydässä silmieni tuike olisi ehkä voinut paljastaa sen muillekin, mutta olimme kahden ja sinä jo tiesit. Minäkin!

Brilliant photography by Calvato

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Oispa noin innokkaita suihin ottajia täälläkin. Tuntuu,et se on sellaista "joskus kai pakko ottaa, et mies tyytyväinen." Tai ainaskin tuntuu siltä.

Jos tämä on totta mitä kirjoitat, miehelläsi on käynyt onni...*kateellisena*

11:05 AM

 
Blogger -mihaella- said...

No, voihan innostus vaihdella, herätäkin! Kannustus tai muu positiivuus asiasta voi myös auttaa.

En osaa muuta sanoa. Olen itsekin nykyään innokkaampi kuin joskus aikaisemmin...

11:37 PM

 

Post a Comment

<< Home