Saturday, January 07, 2006

Calvato

Aamulla, kun herään venyttelen kuin kissa.Mouruan ja vääntelen jotenkin niin väsyneen tuntuista kehoani. Vollotin yöllä katsoessani Stephen Kingin novelliin perustuvaa elokuvaa The Green Mile.


Minun on jo monena päivänä ollut tarkoitus kirjoittaa muutamasta loistavasta seksikokemuksesta. Vuosi alkoi ikimuistoisen ihanasti ja on jatkunutkin niin! Mutta on sellainen olo, että sanat ikäänkuin veisivät viehätyksestä suurimman osan. Tai juuri se, ettei oikeasti pysty kuvailemaan.

Vuoden ensimmäinen yö oli raiskausta. Viattomasti alkavaa. Olin sohvalla villapaitasi ja pikkuhousut päällä. Kehotit ottamaan pikkuhousut pois. Tein kuin käskit ja meni peiton alle. Heti kiihottuneena. Tiesit varmasti, että pieni odottaminen kiihottaisi minua vain lisää. Laitoit kätesi peiton alle. Se osui reiteeni. Siirsit peittoa. Katselit minua. Ja minä janosin jo kosketustasi. Etenit varovasti ja tunsin kuinka katsot minua. Minusta on ihana näyttää itseäni sinulle. Minusta on ihana levittää itseni käsittelyysi. Annoit ehdon, minun on pysyttävä hiljaa tai lopetat. Yritin. Imeskelin kättäni ja purin sormiani, keskityin hengitykseen, kun sormesi etsivät ne parhaat kohdat ja valuin puhdasta kiimaa ja yritin pitää itseni hiljaa - hengitykseni rauhallisena. Se on käsittämättömän vaikeaa. Jouduit lopettamaan, mutta lupasin ja anelin että olen ihan hiljaa kiltisti.

Venytit minua sormillasi. Minusta tuntuu ihanan roisilta aina kun laitat yhden sormen lisää sisälleni. Ja painat oikein syvälle, niin että rystyset tuntuvat kiihottavasti pilluni suulla. Painaudun vastaan. Pyöritän tuhmaa lantiotani ja pysyn hiljaa. En kauan.

(kirjoitan myöhemmin lisää)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home