Sunday, February 12, 2006

Keskustelua kotona ravintolaillan päätteeksi


Olen sylissäsi. Siihen ei ole sanoja, sillä onneudun niin täysin.

-Runkkaa mua, sanot jo melkein unessa.

Koskettelen sinua. En kovin nälkäisesti, sillä minuakin väsyttää. En tiedä kuunteletko minua enää, vai oletko jo unessa. Puhun huoneen hiljaisuudessa, kalusi kädessäni:
- Toivon, niin paljon että tulet olemaan onnellinen elämässäsi. Niin, että voit tuntea vaikeuksienkin jälkeen että olet saanut elää onnellista elämää. Ja jos en jostain syystä voi olla näkemässä, kun muistelet elämää ja onnellisia hetkiä. Olisi ihanaa, jos muistaisit silloin, että se oli minun toiveeni.

Mitä, puhuvatko naiset ja miehet eri kieltä?:) Runkkaa mua.

Aamulla sidoin sinut sänkyyn kiinni ja runkkasin itseäni. Sait katsella. Hieroin nännejäsi ja kiusasin seisokkiasi. Otin sen isoimman dildonkin ja leikin sillä itseni kanssa. Olit varma, että jäät ilman. Mutta oli pakko lopulta käyttää sinua. Olit koko ajan silmät kiinni, eleetön. Minä vain panin.

Kuva: Justin Joybear

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Rakkaus on hienoa!

11:03 AM

 
Blogger Farewell said...

Edelleen kyllä kadehdin sitä mitä teillä on ;) Tämä on jotain niin uniikkia ja kaunista, että ei tällainen kuulu tämän maan päälle :D

11:31 AM

 
Blogger -mihaella- said...

Rakkaus on.

Ja farewell:) herkästä mielestäni kertonee se, että aloin itkeä kun luin kommenttisi. Kiitos!

5:47 PM

 
Blogger -mihaella- said...

Hei,
creampiebakery, kiitos:) kiva kun kävit.

Koska luen tätä vasta tänään, toivottelen sulle mukavaa sunnuntaita.

Yksinäisyys tuntuu välillä liian raskaalta, mutta eräänä hetkenä sitä huomaa ettei olekaan yksin...

8:46 PM

 

Post a Comment

<< Home