Saturday, October 22, 2005

Reilusti Slut

110%SLut Posted by Picasa Todellisessa elämässä on vaikea, lähes mahdotonta löytää naista, joka himoitsisi minua, minä häntä. Nainen sinua ja minua yhtä aikaa. Sinä häntä. Minähän sinua jo himoitsen:) Ja vielä kun onnistuisimme sulassa sovussa leikkimään ja nautiskelemaan. Fantasiat edes osittain kohdaten. En haluaisi kotiimme asumaan kolmatta, mutta aina välillä se voisi olla hauskaa. Sinä rakastat rintoja.

Mutta kolmannen osapuolen pitäisi ymmärtää ja hyväksyä, että me olemme pari ja hän toteuttaa fantasioitaan yhdessä kanssamme, mutta ei yritä muuttaa parisuhdettamme. Ja kaikkien pitäisi voida luottaa, ettei kukaan toimi toisen selän takana. Vain avoimuudessa ja rehellisyydessä tuollainen tilanne voisi hengittää ja toimia.

Mutta missä olisi se nainen, joka ei haluaisi viedä maailman ihaninta miestä minulta itselleen? Niinpä:) Siinäpä pulma. Vaikkakin olen minäkin aika ihana. Naiset usein kokevat miehet turhiksi leikeissään. Yrittäisi viedä minut sinun asemesta. Tietenkin oikeasti, eihän sinua minulta viedä jos et sitä itse halua. Mutta ajatus ongelmatilanteista, että toinen nainen kiintyisi jompaan kumpaan ns. liikaa, niin että syntyisi kauheaa draamaa, itkua, katkeruutta. Ei, en sitä halua. Haluaisin, että saisit katsella kun suutelen naisen pehmeää kehoa...Näkisit kuinka hän nauttisi. Nauttisimme yhdessä. Tekisimme sinut sekopäiseksi kiimasta...

Ja maailman ihanimman miehen, sinun, fantasioita haluaisin minäkin toteuttaa - en tietenkään kaikkia. Eikä tarvitse. Sen tiedät. Minä olen aika viaton mieleltäni sinuun verrattuna;) Mutta joitain haluaisin toteuttaa, mutta kuten sanoin en ymmärrä mistä sellaisen naisen löytäisimme...

Ja osa fantasioista toimii varmasti parhaiten fantasiatasolla, ilman käytönnön toteuttamista. Uskoisin.


0 Comments:

Post a Comment

<< Home