Friday, September 09, 2005

Tappi-o

Kasvatan kiimaani, yritän olla miettimättä. Mutta huonolla menestyksellä. Saisinkohan sinua huomenna, sunnuntaina. Maanantaina olen jo vaarallinen. Sinä nautit kiusaamisestani. Sanot, että olen niin seksikäs kun suutun. Niinpä. Ja kun suutun oikein tarmokkaasti, tappio on aina minun. Mitäpä minä miehelle. Jos haluaisin leikilläni hiukan läimäistä sinua remmillä pakaroille, minä olen aina se, jonka pakarat hehkuvat lopulta. - Katsos, ole hyvä, tässä remmi! Luulisi, että olisin jo oppinut...Kiitos!

Remmiä ja pehmeitä silityksiä pakaroille. Hyväily, joka tuntuu maailman pehmeimmältä. Polte, kasvava hehku, ihanaa!

Laukesit tänään pakaroilleni ja sanoit etten saa sinua ennen kuin pakarani ovat täysin siloiset.
Tiedän miltä se tuntuisi. Ihoni olisi kuin puhdas kangas, johon maalaat himon säveliä ja sivalluksia. Miten se onkin niin kiihottava tunne, kun laukeat pakaroilleni, alaselälleni.. Minusta on ihanaa, kun palvot pakaroitani, sanot niiden olevan niin kauniit. En ujostele.

Nyt vain odotan. Odotan.
Aion olla tarmokas ja sitkeä. Mitä ikinä keksimmekään...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home