Saturday, September 10, 2005

Leluja

Muistan kerran mennessäni ostamaan seksileluja nolotukseni. Olin kirjoittanut ostoslistan ja sanoin kassalla olevalle miehelle, että tässä olisi ostoslistani. Auttaisitko etsimään tavarat? Sain ystävällistä palvelua. Ja reippaana tytönä kannoin ostokset kotiin. Aloin mieheni kanssa tarkistamaan hankintoja. Valitettavasti yksi leluista oli viallinen. Anuspallo. Joutuisin palaamaan liikkeeseen. - Anteeksi, anuspalloni on rikki. Nolotus.

Kun siitä kaikesta oli selvitty. Pääsimme vihdoin testaamaan tuotetta. Viaton ajatukseni oli, että jos mies laittaisi tyhjän anuspallon sisälleni ja varovaisesti pumppaisi siihen ilmaa ja panisi minua samalla. Hän saisi pilluni, niin ahtaaksi kuin haluaisi. Olisin aivan neitseellinen. Pingottunut ja täynnä. Täysin esineellistetty, pumpattava nukke, jonka tehtävä on saada mies laukeamaan ihanasti. Irvokkaasti. Ja kyllä nukkekin nautti.

Niin tuotteen laatu ei monia leikkikertoja kestänyt. Jos ostaisit yllätyksenä uuden. Varoittamatta. Tiedän, että haluaisit minun menevän kauppaan. Mutta se ei enää ole yhtä tehokasta. Joku ilta sanoisit, että haluat leikkiä minulla. Sulkisin silmäni ja olisin vain. . Muokkaisit minut mieleiseksi. Ja olisit alkukantainen mies. Siitä minä pidän.

Kiusaan itseäni edelleen miettimällä hetkiä kanssasi. Ja odotan edelleen.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Se myyjä antoi tahallaan sulle rikkinäisen ekku, nyt se haistelee sitä palautettua AnusPalloa himassa. Pervo Myyjä... Hih

3:49 PM

 
Blogger -mihaella- said...

Joo, mutta se oli käyttämätön, kun palautin:) Totesi tiskillä, että uskoo sen olevan viallinen, ettei tarvitse tiskillä ruveta pumppailemaan...

4:24 PM

 
Blogger -mihaella- said...

Niin ja teemu anterolle: ilmeisesti kuva linkkisi oli vahva statement. Ja kyllä, huomiosta pidän, minä likainen, uskollinen narttu! :)

4:32 PM

 

Post a Comment

<< Home