Thursday, December 01, 2005

Avain 3

tarinan alku, 2. osa ...jatkoa
En tiedä juurikaan mitään siveysvöistä, pitää selvittää asia. Monenlaista välineistöä meiltä kyllä löytyy kotoa, mutta siveysvyö on jotain uutta. Mieheni on oikeastaan aina ollut dominoivampi seksiasioissa ja nautin hänen voimastaan, mahdistaan ja tunteesta, että olen hänen. Minun ei tarvitse pelätä. Olemme sangen onnekkaita. On asioita joihin en puutu, sillä hän tietää ja osaa paremmin. Hän antaa myös minulle tarvitsemani tilan. Tasavertaisuutta parhaimmillaan, kunnioitusta ja välillä sopivasti kapinaa. Niin se siveysvyö Mukava tuo Internet, helppoa. Selailen sivustoja, hmm, tämä näyttää aika hyvältä. Klik, lisää ostoskoriin, kiitos! Oikeastaan olisi aika tyylikästä aloittaa siveyselämä joulukuun ensimmäisenä päivänä. Aikuisten joulukalenteri…

Olen synnin viemää. En pysty keskittymään tai itse asiassa olen niin keskittynyt tulevaan koitokseen, ettei ajatukseni kykene muuhun. Istun aamubussissa matkalla töihin. Vereni kuohuu, olen todella kiihottunut koko ajan, klitorikseni on turvoksissa ja housujeni sauma hankaa juuri sopivasti. Mieletöntä. Ympärilläni vallitseva apatia tuntuu jotenkin niin kaukaiselta, ihmisten höpinät turhilta. Minua kiinnostaa vain ja ainoastaan mieheni vangittu seksuaalisuus, naisellinen mahtini. Ihanaa olla hullu himosta!

1.joulukuuta 1/24
Tänään se tulee tapahtumaan. Olen valmistanut maukkaan illallisen: uunilohta foliokääreessä, hunajasmetanapeitteellä inkiväärin ja muiden oivien mausteiden kera. Purjosipulia, sopivan kevyttä valkoviiniä. Mieheni hymyilee. Ei hymyile kauan. Tunnen piston sydämessäni ja kumman sykkeen sisälläni. Syötyämme istumme mukavasti rupatellen. Hän pitää minua sylissään, silittää kasvojani, sormet piirtävät muotokuvaani, nuolevat profiiliani. Kehrään. Autuasta. Katson häntä silmiin, niin terävästi, lempeästi ja lumoavasti.
- Oletko valmis ylittämään itsesi yhteisestä sopimuksesta? sanon.
- Herätit mielenkiintoni, hmm. Mulla ei varmaankaan ole juuri vaihtoehtoja. Toi sun katseesi on kyllä sellainen, että olisi typeryyttä kieltäytyä. Sitä paitsi luotan suhun, et pistäisi mua varmaankaan kaivoon hyppäämään. Joo haluan, mitä? Kerron ajatuksestani, että haluan hetken hallita hänen himoaan (jouluun asti tai niin kauan, kuin on tarpeellista), saada hänet tekemään kaikkensa, että olisin valmis vapauttamaan hänet, päästämään metsästysviettinsä irti, mietittyään tarkoin saaliistaan, tarkkailtuaan aikansa voimatta iskeä. Päästää himo kasvamaan suuremmaksi, kuin koskaan. Kiduttaa mieltä ja sitä kautta voimistua entisestään. Myyn hänelle sujuvasti ”joulupaketin” siveysvöineen avaimet käteen, kun myyjälle sopii – periaatteella.

1. Hallussani on kaksi avainta, toinen nahkanarussa kaulallani suloisen tehokkaana stimulanttina ja toinen tallelokerossa.
2. Oikeus käydä suihkussa kerran päivässä, vartioituna (kädet raudoissa, minä pesen)
3. Avaimen toimittamisen nopeuttamiseksi suosittelen syvällistä pohdintaa kuinka toimia
(tuskin siihen kehotusta tarvitaan, mieheni pohtii jo varmasti kuumeisesti mihin lupasi ryhtyä).
4. Äärimmäisessä hädässä avainsana: Eebenpuu ( sitä myöskään tuskin tarvitaan)

Sovittu. Ehdotan miehelleni, että mentäisiin kylpyyn rentoutumaan. – Haluan ajella karvasi samalla, sanon. Menemme kylpyhuoneeseen, sytytämme kymmeniä kynttilöitä. Kylpyvesi kimaltaa kynttilöiden lämmössä, hiljaisuus on kuin taikaa. Alan valmistella häntä rituaalimaisesti; hellästi, mutta päättäväisesti. Ajan karvat pois, partaterä liukuu iholla hallitusti. Hänen kalunsa kovettuu. Se on kuin veistos, niin kaunis. Terskan kaari on kuin samettia. Nuolen, katselen, nuolen, imen. Se sykkii. Puhdas. Minun likaiset ajatukseni.

Suutelen häntä, hän katsoo minua tavalla, jota en koskaan pysty sanoilla kuvaamaan. Täyttymystä. Pidän mieheni pitkiä, paksuja hiuksia otteessani, painan hänen päänsä ammeen reunalla olevalle niskatyynylle. Hän sulkee silmänsä. Sulamme suudelmiin, puremme, näykimme. Pyörittelen hänen nännejään sormillani, nipistän, puristan, suutelen ja satutan. Hän voihkii. Tunnen olevani kostea, turvonnut, sykkivä. Kun kosken häntä, tuntuu melkein kuin klitoristani hyväiltäisiin samalla. Mystinen yhteys. Hän alkaa liikuttaa lantiotaan, kova otteeni hänen nänneistään saa hänet uskomattoman kiihkon valtaan. Haluaisin survaista hänet sisääni. Kovaa. Hän tarraa hiuksistani kiinni, puree kaulaani ja nuolee korvalehteäni – syö minua. Olen kiihkosta sekaisin, mutta nousen kylmänrauhallisesti ammeesta ylös. Hän katsoo minua kysymysmerkkinä. Palaan heti kohta mukanani siveysvyö. – Oletko jo hankkinut sen? mieheni kysyy epäuskoisena. – Hiljaa! sanon. Ylös! Lukossa.

Olen suorastaan ylpeä itsestäni. Pystyin jättämään hänet nälkäiseksi. Hän voi kaiholla ajatella kuinka olisi pannut minua niin, että olisin huutanut. Emme puhu mitään koko iltana. Menemme nukkumaan. Olen alasti, ihoni tuntuu pehmeältä ja lämpimältä. Sängyn toinen puoli on tyhjä, sillä nukumme aivan kiinni toisissamme.

...jatkuu

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Lisää!!!

2:38 PM

 
Blogger -mihaella- said...

Jatkoa seurasi jo. Olin hiukan kahden vaiheilla julkaistako tarinaa täällä, kun se on ollut lahja. Mutta kiva kuulla, että joku haluaa lukea...

9:11 PM

 

Post a Comment

<< Home