Wednesday, December 14, 2005

Kesäinen muisto pimeän keskelle

Kun oli kesä raiskasit minut laiturille.
Kumihanskat kädessä. Huolellisesti öljyttynä.
Valmistelit minua ja kerroit kuinka aiot pistää minut uikuttamaan.
Rintani näyttivät hohtavilta auringon lämmittäessä öljyttyä ihoani.
Koko kehoni oli sinulle paljas.

Kun runnoit minua voimallisesti, sivelit reisiäni ja kerroit kuinka tuhma tyttö olen, sulin siihen. Useat sormet anuksessani ja turvonnut klitorikseni sormiesi hyväilyssä sai minut vain anelemaan lisää. Lopulta roikotin päätä jo lähellä vettä.
Yritin ikäänkuin karkuun kasvavaa kiimaani ja nolotusta. Uikutin hiljaa. Armoa.

Öljyinen laituri, siihen minun hahmoni jäi. Hymyilin sille vielä seuraavanakin päivänä - maisema kun oli niin puhtoinen.


China Hamilton

2 Comments:

Blogger Farewell said...

Kuulostaa upealta. Oikeasti kadehdin sinua =)

8:19 PM

 
Blogger -mihaella- said...

Kiitos farewell, mutta älä suotta kadehdi, kyllä se tyttönen vielä löytyy, jolla on samanlaisia mieltymyksiä kuin sinulla ja rohkeutta heittäytyä himoihinsa.

En minäkään ole aina samanlainen ollut, no aina olen ollut ns. seksihullu, mutta lisäsävyjä on tullut vasta viime vuosina.

Ja täytyy kyllä se myöntää, että olen onnellinen, että olen löytänyt mieheni ja yhdessä hänen kanssaan olen saanut monia uusia kokemuksia ja löytänyt itsestäni -hmm- vaikka mitä...

Hänellä nyt kokemusta oli jo entuudestaan.:)

7:35 AM

 

Post a Comment

<< Home