Saturday, December 10, 2005

Avain, 9.


...jatkoa
10.joulukuuta 10/24
Tottahan toki meilläkin joulua valmistellaan. Katselen ikkunasta kun mieheni piiskaa takapihalla mattoja. Purkaakohan hän seksuaalista turhautuneisuuttaan, himoaa ja kiroaa tilannetta samanaikaisesti? Pohtii, piiskaa, sinnittelee. Hän on kyllä sitkeä.(tai näyttelee urhoollista erinomaisin arvosteluin). Osaanhan minäkin näytellä, että pärjään mainiosti ilman hänen ihanaa kivikovaa kyrpäänsä. Hän jatkaa piiskaamista.

Alan muistella, kuinka yllättynyt olin silloin joskus, kun ensimmäistä kertaa sain tuntea mieheni polttavat läimäytykset pakaroillani; yllättynyt sen kiihottavasta mahdista…

Odotan. värisen. Käteni ovat kiinnitetty nahkaremmeillä sängynpäätyyn. Kaulassani on kaulapanta omistusmerkkinä hänelle. Olen mahallani, pakarat koholla. Odotan. Tunnen kuinka hänen katseensa polttaa selkääni, pakaroitani. Odotan. Hän korjaa asentoani, levittää jalkojani. Sisimpäni on hehkuvaa laavaa, pulppuaa. Odottaminen on sietämättömän ihanaa. Ensimmäinen läimäytys pakaroillani, toinen…lisää. Kovempaa. Enemmän. Välillä hän hyväilee hellästi reisiäni, sivelee pakaroitani parantavasti, silittää, suutelee. Kosketusten vastakohtaisuus korostaa aistillisuuden äärimmilleen, se on nautintoa, puhdasta hekumaa.

Suudellen alaselkääni hän puhuu minulle. Ihastelee pakaroitteni punaa, kättensä jälkiä, merkittyä lihaa.

Hän lopetti mattojen piiskaamisen, takapiha on hiljainen ja minä olen aivan märkä.

Hän huolehtii kuuliaisesti mukavuudentunteestani. Ja masturbointini ohella koti-illat sujuvat mielestäni todella miellyttävästi. Jollain tavalla tietoisuus vangitusta seksuaalisuudesta luo hienoja jännitteitä ja haasteita omaperäiseen ilmapiiriin. Keskustelemme paljon ja mieheni tuntuu hetkittäin varsin mietteliäältä. Olemme usein leikkineet ajatuksilla seksifantasioista, joita olemme pohtineet hyvinkin tarkkaan; tilanteiden kehittymisiä, reaktioita. Halusin tänä iltana avata uuden leikin. – Nyt on tilanne sen kaltainen, että voin erittäin hyvin ilman kyrpääsi, olen täysin tyydytetty. Ja en ole myöskään täysin vakuuttunut vapautumishaluistasi. Mieti, olisiko jotain miten voisit osoittaa mulle, että todella kaipaat tunnetta, kun lävistät mut kyrvälläsi. Mieti sitä. Olen jo väsynyt, lähden nukkumaan, sanon tasaisella, määrätietoisella äänensävyllä. Näen mieheni ilmeestä, että hän kiihottuu sanoistani.

...jatkuu lisää vintage-kuvia

0 Comments:

Post a Comment

<< Home