Saturday, September 10, 2005

Muistoja

Kiusaan itseäni lisää. Voi, tietäsitpä kuinka odotan. Olen mielestäsi hassu. Sinun kanssasi -kyllä! Luin vanhoja kirjoituksiani. Niissä hetkissä oli niin paljon erilaisia tunnetiloja ja sinun loistavat sanat, kun olin lauennut kastellen "koko" sängyn:)
Poimin kirjoituksesta pienen katkelman (sensuuri iski) :

...Tuntuu kuin halkeaisin, et tunne armoa, vaan jatkat anukseni raiskaamista, jatkat voimallisesti takoen. Uikutan.Välillä pidät taukoa, hellit minua, suutelet kaulaani, raavit selkääni. Piiskaat. Olet saanut pakarani hehkumaan punaisina remmillä ja ne ovat niin ihanan lämpimät. Odotan. Saan kokeilla klitoristani, liuttaa sormiani edestakaisin. Olen niin märkä, himoni polttaa räjähdysmäisesti, enkä voi mitään- en yhtään mitään. Kaulapannan kiristys otteessasi saa minut leijumaan sylissäsi, vaikka olenkin kontillani jalat sidottuina, tuntuu kuin olisin vain voimakkaassa syleilyssä, värinässä. Hervoton minä. Leijuen ja laueten huudan. Rauhoittava äänesi. Märkä lätäkkö sängyllä. Silität kasvojani. - Vaihda lakanat, sanot.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home